Skip to main content Skip to search

Financiële administratie

Financiële administratie

Simpel, snel & overzichtelijk!

Aanlevering
Kok Finance onderscheidt zich in het gemak van de aanlevering van de administratie. Het verzamelen, en orderenen van de administratie was voorheen saai en tijdrovend werk. Mede door gebruik te maken van onze (Basecone) app is het aanleveren van de administratie tegenwoordig direct geregeld.

Bonnetjes en per post ontvangen facturen fotografeer je met je smartphone en komen direct in jouw boekhouding terecht. Per email ontvangen facturen kan je direct doorsturen en je verkoopfacturen kunnen heel gemakkelijk ingelezen worden. Daarbij heb je vanuit de app of via een persoonlijke portal direct toegang tot alle door jou aangeleverde documenten. Jouw archief is daarom op ieder moment digitaal inzichtelijk.

Verwerking
De door jou aangeleverde administratie wordt wekelijks door ons verwerkt. De verwerking en controle van de financiële administratie omvat de volgende werkzaamheden:

✔ Verwerken inkoopfacturen en bonnen
✔ Verwerken verkoopfacturen
✔ Verwerken kasboek
✔ Verwerken bankmutaties
✔ Verwerken van de afschrijvingen van de vaste activa
✔ Verwerken van de loonadministratie

Met behulp van Exact Online zorgen wij ervoor dat de door jou aangeleverde administratie wordt gepresenteerd in heldere overzichten. Vanuit jouw financiële cockpit heb je op ieder moment en overal direct inzicht in de voor jou relevante financiële informatie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de resultaten per maand ten opzichte van voorgaande perioden, maar ook de openstaande postenlijst en ouderdomsanalyse debiteuren.

Administratie zonder fouten
Onjuistheden zullen door ons gecommuniceerd en gecorrigeerd worden. Een proactieve houding staat hierbij centraal, zodat nieuwe ontwikkelingen goed gemonitord worden. Administratieve vragen kan je te allen tijd telefonisch en/of per mail stellen en zullen door een vaste cliëntbegeleiders tijdig en accuraat worden beantwoord.

Onjuistheden zullen door ons gecommuniceerd en gecorrigeerd worden. Een proactieve houding staat hierbij centraal, zodat nieuwe ontwikkelingen goed gemonitord worden. Administratieve vragen kan je te allen tijd telefonisch en/of per mail stellen en zullen door een vaste cliëntbegeleiders tijdig en accuraat worden beantwoord.

Indien wenselijk kan de administratie worden ingericht op kostenplaatsen, zodat je bijvoorbeeld per locatie, afdeling en/of project goed inzicht hebt in wat de resultaten zijn en in hoeverre deze zich verhouden tot elkaar, voorgaande perioden en de vooraf opgestelde prognose.

Benieuwd wat wij voor jou en jouw onderneming kunnen betekenen?

Maak dan geheel vrijblijvend een afspraak!